Nu ne da Doamne un presedinte dupa pacatele noastre!

Se poate si altfel…

 

Am fost la vot si vreau sa zic ca am fost surprins foarte placut! Cand am ajuns la ambasada, am crezut ca am gresit strada de nu era coada… nimic!
Mi.am dat seama ca am nimerit ambasada doar dupa cei 6 romi care iesind din ambasada strigau “6 pentru si unu impotriva!!!” Nu am nimic cu ei in general dar indivizii de fata aveau o lipsa de educatie clara…
M-am apropiat de usa si am fost intampinat de alt roman. Foarte de treaba tipu’. I-am zambit si dupa ce ne-am dat o  “ziua buna”   ne-a zis sa ne luam ceai. Am dat o vorba cu el si asa am aflat ca romii votasera cu Victorel Ponta si l-au intrebat pe ardeleanu nostru cu cine a votat- ..de asta strigau ” 6 pentru, unu impotriva! ”
Mda, e clar nivelul de cultura a celor ce voteaza “romaneste nu altceva” .
L-am intrebat daca pot sa-i fac o poza da mi-a zis ca “neah” asa ca l-am lasat sa isi fumeze tigara si am intrat in ambasada.

 

Doar un roman...in fata ambasadei care deja votase
Doar un roman…in fata ambasadei care deja votase
Spre suprinderea mea – gol! incredibil ! Doar oamenii de la ambasada, foarte amabili, imbracati bine, primitori ca tot romanul. Am completat formularul si am fost invitat inauntru.Aparent au votat deja peste 500 de oameni. Inauntru, 5 cabine si 3 oameni care asteptau sa fie trecuti pe lista, m.am asezat. Am fost intrebat lejer, de unde sunt si cand le.am zis ca vin din Oulu-  circa 8ore+ cu trenu – s-au oprit 4 dintre ei si s.au uitat zambind…
” -Si ai venit atata drum ca sa votezi?
-Da!
-Felicitari, mi-a raspuns unul dintre ei si zambind s-a intors la completatul formularului!  “
Am multumit zambind si m.am dus sa pun stampila.
Cand sa ies am aflat de ce era asa liniste in sectie spre deosebire de primul tur. Aparent, dupa spusele lor ” a trebuit scandal ca sa se schimbe ceva, in turul 1 aveam doar 2 cabine si singurul care avea dreptul sa dea stampila era seful de sectie” spre deosebire de turul 2. Acum, au fost 5 cabine si toti cei 5 reprezentanti aveau dreptul de a semna lista si de a inmana stampila.
Inteleg ca Finlanda e o tara destul de mica ca numar de locuitori si presupun ca numarul de romani e mult mai mic, dar uite ca se poate! Cu toate ca in turul 1 trebuia sa se astepte peste 2 ore la coada acum doar intrai si votai. Civilizat. Normal.
In sfarsit tot ce pot sa zic e …

Nu ne da Doamne un presedinte dupa pacatele noastre!

Sursa Necunoscuta.

IMG_4772
La iesire s-au adunat ceva mai multi romani si totusi .. nici urma de imbulzeala ca in turul 1 !

Leave a Reply

